dün gece
saksımı çalmışlar
gönlü ferah bir
yaşam sonrası
kalıplaşmış toprağım
varan kırk dört yıl
bu yüzdendir
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu kadar duygusallık...
Ve bu duyguları böylesine dile getirebilmek...
Saygı-Sevgi...
Kıskandım...
müthişsin
MÜ MÜKEMMELLLLLLLL BU ŞİİRLERİ YAZDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM OKURKEN ŞİİRİN NE DEMEK OLDUĞUNU GÖRÜYORUM TEBRİKLER
HİCABİ CEYLAN
Gerçekten şekerli umutlu bir şiir:))))) Tebrikler
Yüreğine sağlık canım. Birtanesin.
tebrik ederim
Şeker, seni seviyorum, şiirlerinin yeni halini de seviyorum.....
hırsız yavuzmuş ama,değerini bilememiş,saksımı değerli çiçek mi?iyi ki de bilememiş hırsız zaman.
gökkuşağından
fazlaca renklerim
çok tatlı bir anlatım.tebrikler dost.
tuğba tekeli
Bu şiir ile ilgili 17 tane yorum bulunmakta