Yağmurlu günlerde susuz kalırlar göç kafileleri.
Sel götürür evleri hayallari gelinlikleri
Kefenleri...
Çeyizleri götürür,
Sonra geçer üstünden seneler.
Kış geceleri,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ne göz göze bakışabildik
Ne dudak dudağa öpüşebildik
Ne on dördünde ay gibi gülüşebildik
Ne de zalimin yakasına yapışabildik
Nabza göre şerbet
Sakala göre tıraş
Kendimiz bittik bitmesine de
Yavrumuzu da maymuna benzettik
Sevdiğinin
sevgilinin önüne geçti telaşın
Gecekondu sevdalarda
Yıkım korkusuyla yaşadın
Yani yakamıza yapıştı elkitlik
Önümüze geleni kaptık
Ardımıza geleni teptik
Düşünü-yorum
Bu düpedüz eŞŞeklik
Sahiden ayıp ettik
Siz şeddeli eşşek nedir bilir misiniz
Bir düşünün isterseniz
GÜZEL DİZELER . GÜZEL BİR FİNAL.. YILLARIN TECRÜBESİNDEN SÜZÜLMÜŞ GİBİ..
YÜREĞİNİZE SAĞLIK..NİMET HANIM. SAYGILARIMLA..
Degerli Büyügüm, Harika bir şiir okudum kaleminizden nede güzel anlatmışsınız duygulandım, çokçok güzeldi ilhamınız bol gönlünüz şen olsun .Saygılar Selamlar...
trajik bir hadiseler zincirini tv ekranı gibi görsel hale getirmişsiniz o sadelikle!!! öğütlerle!!saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta