Tamda rayına yeni oturmuştu hayatım, ne bir eksik ne bir fazla.
Olması gerekenden kat kat kıymetli, tahmin edilenden çok daha fazla.
Ah birde şu insanoğlu şaşar da beşerde olmasaydı. Gün gelir herkesi affedersin, ama tortusunu nasıl sileceksin. Gün gelecek herkes tarafından sevileceksin, ama bunu hak ettiğini nereden bileceksin.
Hangi teraziye göre tartacağım, doğru ve yanlışlarımı.
İçgüdülerim mi, hislerim mi yoksa mantığım mı yardım edecek bana
Kendimi sakin bir koyda bulmayı mı arzuluyorum, yoksa çılgınca bir seyahatin ortasında mı? Bilemiyorum.
Beynim bunca düşüncenin arasında hayal kurmama bile müsaade etmiyor. Çok yoğun…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta