Getir de el basayım huzurunda Kur'an'a
İnan seni hala çok seviyorum MİHRİBAN
Bana inanmıyorsan hançer sapla bağrıma
Yalvarıp durdum sana ses vermedin çağrıma
Hiç sevmemiş olsaydın gider miydi ağrıma
Her gece uykumu bu saatlerde
Hep bölen sen oldun biliyormusun
Nasılda mutsuzum nasıl huzursuz
Nasıl çaresizim biliyormusun
Aklımdan çıkmıyor veda edişin
BİLMEDİN
NASIR TUTMUŞ ELLERİMİ UZATTIM
AŞKIN İLE YANDIĞIMI BİLMEDİN
AÇTIĞIN YARAMA HER GÜN TUZ ATTIM
BİR EL VERİP MERHEM OLUP SİLMEDİN
Benim bir hayalim var yalnız seninle olan
Bu dünyada seninle ölmek istiyorum ben
Daha kaç gün kaç saat yaşayacağız bilmem
Bu dünyada seninle gülmek istiyorum ben
Nereye gidersen git ben yanında olayım
Yıllar önce diyordun başka şartlarda keşke
Karşılaşmış olsaydık her şey farklı olurdu
İkimizde sevgiye aşka hasret kalmazdık
Gönlümüzde nehirler bir çağlayan olurdu
Tutsaydık dilimizi aşk ile konuşsaydık
Benim bütün umudum bütün sevincim sensin
Bunu bildiğin halde bırakıp gidemezsin
Aramızda yaşanan o kadar şeyden sonra
Her şeyi bir kenara bırakıp gidemezsin
Ne çileler çektik biz bu sevdanın uğruna
Bu aşk bizim için yasak diyorsun
İkimizde evli sevemez miyiz
Arada sırada dertlerden kaçıp
Bir araya söyle gelemez miyiz
Sen kahve yaparsın ben çay demlerim
Keşke yıllar önce seninle aynı
Kaderin çizdiği yolda olsaydık
Birimiz aşk meyi birimiz kadeh
Gönülden gönüle sarhoş olsaydık
Belki de çekmezdik bunca acıyı
Bir beyaz elbise giydiğin zaman
Durup saatlerce seni seyretsem
Huri misin Melek misin nesin sen
Sana bu dünya da cennetim desem
Dokunsam saçına gonca gül taksam
Anıları çağır gelsin bu gece
Bir daha analım gitmeden önce
İlk günkü heyecan sarsın kalpleri
Bir daha yanalım gitmeden önce
Aksın gözlerimiz sele karışsın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!