BU YOLDAN GERİ DÖNÜŞ YOK
Baktım ki şu dünyanın bir çok dağı bayraksız
Göklerinde yıldız yok çevresinde hilal yok
Göğsümüze imanın mührü asılı durur
Baş koymuşuz bu yola bize geri dönüş yok
Nazlanma sevgilim bana nazlanma
Bizim naz yapacak çağımız geçti
İkimiz de kırkı çoktan devirdik
Bizim naz yapacak çağımız geçti
Bizi aşık eden o ilk bakıştı
Bugün çıkmış insanlar kin kusuyor sebepsiz
Baş kumandan emrinde nice canlar kefensiz
Bedeli kan olmuştur zannetmeyin bedelsiz
Çocuklardan emanet kalmıştır ÇANAKKALE...
Sen benim bu dünyada yaşadığım hayatsın
Benim için sadece bir Rabbim bir sen varsın
Ömrüme neşe katan umudumu çoğaltan
Doğduğum günden beri bugünüm yarınımsın
Sen benim sevgilimsin cananımsın canımsın
Bir Bakışın vardı bir ömre bedel
Duygular yürekten akarken gittin
Senden başka biri bana haramdı
Hasretin içimi yakarken gittin
En acısı buydu seni çok sevdim
Hiç olmadığı kadar canım yanıyor anne
Ruhumdaki sızıyı ne bilne ne gören var
Yaşıyorum dünyada mezarım kadar çok dar
Can diye canan diye ömrüme aldığım yar
Her mevsimi kış etti kalmadı bende bahar
Hiç olmadığı kadar canım yanıyor anne
Kızıyorsun bana belli etmeden
Hâlinden tavrından anlıyorum ben
Çekip gidiyorsun bir şey demeden
Aklından geçeni biliyorum ben
Cebimde paketi alıp eline
Hala oğlu Ramazan tutuk için yazılmıştır
Cemile kardeşim e ithaf olunur
Dünyaya ilk geldiğin gün başladı bendeki
Sana olan bu sevgi bu muhabbet cemilem
Bir kaç gün önce bir şiir yazmıştım paylaşmamaya büyük özen gösterdim ama özelden bir çok kişi ye gönderdim ve paylaşım yapmam için çok ısrar ettiler
Malum son günlerin en büyük olayı ÇİFTLİK.BANK hiç kimse üzerine alınmasın diyemem
Bütün sığırları iple bağlayıp
Çiftlik bankı kurmam gerekiyordu
Bu hasret gönlüme ağır geliyor
Çık artık kalbimden çık ne olursun
Seni hep düşünmek deli ediyor
Çık artık aklımdan çık ne olursun
Kurşuna dizerken beni her gece




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!