Fakirlik, yoksulluk
Alabildiğine boldur
Şu insanların sevgisi
Getir gönlüme doldur
Fakirlik bahçesinde acı acı ötme
Başı dertli bülbül
Öylesine boşuna uçup gitme
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Babam kasabamizda köyevi yapmisti gelen fakirler icin,fakirligin derdini zorlugunu anlamamiz bundan olsa gerek.Yüreginize saglik Hocam.
Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.. Tebrik ederim.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta