Yürüyorum, ellerim cebimde yürüyorum.
Adımlarım ağır ağır ve ürkercesine,
Çünkü bir yağmur yağıyor ve ben üşüyorum.
Bir rüzgar esiyor, işliyor iliklerime.
Üstümde ince keten gömlek, zarifcesine.
Sebepsizce engel olamıyorum üşümeme.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Çok teşekkür ederim :)
Gözümden üç yaş akıyor o bile "sayılı!"
Riyâkârlar müreffeh, Sadraz fakircesine.
Fakat ne mutlu ona ki Rabbine ihlaslı
bu güzel dizeler mutlu etti beni güzeldi
Çok teşekkür ederim :)
Değerli yorumun için teşekkür ederim, size de hayırlı cumalar.
Ne mutlu, dinde diyanette, amelde, ihlasta zengin olup, kendine yetecek kadar helal geliri olan maddeten fakir sayılan Mü'min ve Mü'minelere.
Hayırlı Cumalar.
Değerli yorumun için teşekkür ederim, size de hayırlı cumalar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta