Dün kadir gecesiydi..avuçlar semadaydı..
İnsanlar büyük-küçük,Eyyub ta duadaydı..
Pişmanlıklar afakı sarmıştı perde perde..
Gönüller sürurluydu dualar vardı dilde..
Doyasıya ağlamak geliyordu içimden..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mükemmel....
Kandiller asıl o şahıslardır. Ebu Eyyub el Ensari, Molla Gürani, şeyh Edebali,Akşemseddin, Kadı beydavi ve diğerleri. kutluyorum dostum. Sayfama da beklerim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta