Sana gebe akşamların içinden
Karanlığın ben halini topluyorum
Beyaz bir lale düşüyor yanıbaşıma
Kan kızılı bir güle dokunuyor parmaklarım
Acıyorum...
Agora kılığında bahçelerden geçiyorum sessizce
Çiğ damlalarıyla bezenmiş saçlarına
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu emeğe sadece 'EYVALLAH' diyorum...
Alıp görürüyor. Yüreğinizde yıldızlar parlasın....Sevgiyle kalın...
Ya sen öleceksin diyorsun
Ya içinde sakladığın
Herşeye eyvallah da
İçimde sadece sen varsın
Kıyamıyorum...
eyvallah bu güzel şiire ve vefanın böylesine
saygılar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta