Sen, bilinçaltıma bilinçsizce yerleşmiş
bir iç savaşın son yaralı askeri gibi ürkek,
tüfeğini aşka çatmış yüreğimin yasadışı sevgilisiydin.
Gittiğinde, nefretinden beraat etmiş küçücük bir umudun süt annesi,
üvey sevmelerin kucağında, ayrılık emzirdi dudaklarıma.
ve yokluğunda kızamık geçirmiş yıldızlar,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




''Ben beklerim sevgili
eğer birgün, düz mantıklı kahpe bir el uzanırsa saçlarına,
işte o an sorarsın aşkın adını
ve anarsın, belki yine kanar diye.''
''Düz mantıklı kahpe bir el''
Şiirin tamamı çok güzel olmuş. Ama tırnak içine aldığım cümle çok hoşuma gitti...
Tebrik ederim sevgili Korkmaz...
Sevgilerimle...
Eyvallah kardeş..:)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta