Varmı sevgide payı,kanın, kemiğin etin?
Bir sahibi olmalı, memba-ı muhabbetin.
Seven O, sevilen O,ve dahi şevişen O,
Eyvallah ette geçsin,şirkin ve şikayetin.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Eyvallah Hikmet bey
Şirk bizden uzak Şeytana tuzak olsun.
Saygı ve muhabbetlerimle.
Sevgi pınarının sahibi O'dur,bazen sevgiyi ete kemiğe bürüyerek gösterir,bazen de ruhun en derinlerinde hissettirir.
Yürekler ve ruhlar kirlenmesin.
Eywallah.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta