ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




TEBRİKLER ÜSTADIM
Kör gözler, sağır kulaklar olduktan sonra, üstüne de yaltaçlığı ve yardakçılığı ekledikten sonra, kimler alim olmaz ki?
Değerli çalışmanızı kutlarım.
Güzel şiirinizi beğenerek okudum.Yüreğinize sağlık.
Bayram için hüzürlü şiir değişik oldu. Kutlarım.
Tebrikler ederim üstadım..gönlüne sağlık.tam puanımla iyi bayramlar...
Tebrikler ederim üstadım..gönlüne sağlık.tam puanımla iyi bayramlar...
yüreğinize sağlık eyüp kardeş,tebrikler saygılarımla hasan karabay
yüreğinize sağlık eyüp kardeş,tebrikler saygılarımla hasan karabay
yüreğinize sağlık eyüp kardeş,tebrikler saygılarımla hasan karabay
Aşkın pınarından bir kova iksir,
Boşalttı başımdan eyledi tefsir,
Bağladı gönlümü alınca esir,
Kışımız yaz olur söz dedi bana.
Kaleminizden güzel bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık efendim. Sevgiyle..