Ey Kudüs, ey gözü yaşlı mabedim,
Ey kaderi çilelerle dolu Şehr-i Davud,
Miracın son durağı, çevresi mübarek belde,
Biliyorum şimdilerde çok hüzünlüsün.
Boynu bükük ve üzgünsün.
Ey Kudüs; gözü yaşlı olmak yakışmıyor sana.
Karaları sen bağlama ne olur.
Bırak da kafasını kuma gömen ümmet utansın.
Ey Kudüs; kirli eller altını oysa da,
Sen mağrur ve dik durmaya devam et.
Elbet bir Ömer çıkar, siler gözündeki yaşı.
Bir Selahaddin kirden arındırır mübarek çevreni.
Binlerce yıl çektin acının her çeşidini.
Az daha sabret Kudüsüm.
İşgalcileri bakışıyla korkutan Şeyh Ahmet Yasinler,
Bir güneş gibi doğacaktır kubbesinin üstüne Aksa'nın.
İzzeddin Kassam tekrar korku salacaktır korkak sinelere.
Mescidü-l Aksa şenlenecek yeni bir Miraç yaşanmış gibi.
Kubbetu's Sahra'da tekrar tekrar Kutlu doğumlar anlatılacak.
Çocuklar Selahaddin Eyyubi caddesinde özgürce koşacaklar.
Bir kez daha intifadayla dirilecek
Ve dikileceğiz küffarın karşısına.
Hem de Yahyalar ile, Şikakiler ve Rantisiler ile birlikte.
Bu defa biz değil, ebabiller taşlayacak işgal ordusunu.
Artık Kudüs ezgilerini neşeyle seslendirecek yüreğimiz.
Ve bir cuma vakti, Mescidü-l Aksa'da kıyama duracağız.
Raid Salah yeniden minberden haykıracak Siyonistlere.
Ve yeryüzü seninle bir kez daha özgürleşecek.
Şehit İsmail Haniyye mütebessim çehresiyle bunları izleyecek.
Kayıt Tarihi : 16.8.2024 12:04:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
İsra suresinin içinde ve hiç bir Kur'an ayetinde, ne Miraç'tan bahis vardır ne Kudüs'ten ne de Burak ve Refref ile Resulullah'ın önce Kudüse sonra da Arş-ı alaya uçurulmasından bahseden bir ayet vardır. Yani bunların tamamı da hadis uydurucuların uydurdukları mevzu/uydurma rivayetlerde geçer. Ayrıca, bahsi geçen şeyler tarihle de bağdaşmamaktadır. Zira şu anda Mescid-i Aksa diye cahil millete yutturdukları mescidin adı Ömer Mescidi'dir ve Emeviler döneminde yapılmıştır. Ötek, mescid de aynen Emevi halifeleri tarafından yaptırılmış bir mescittir ve o dönem orada mescit falan yoktu. Orası bir çöplüktü ve orayı ilk defa temizletip sembolik bir mescid inşa ettiren Ömer el-Faruk'tur.
Lüften, tarihle ve Kur'an'la bağdaşmayan şeyleri gerçekmiş gibi lanse edip durmayın.
Kudüs'ün bir peygamberler şehri olduğu doğrudur ve müşrik Yahudilerle müşrik Hristiyanların işgalinde kalamaması gerektiği de doğrudur ama orasının mescdi-i aksa şehri olması yalan ve de yanlıştır. Miraç olayı da Kur'an'a ve tarihe gire kuyruklu bir yalandan ibarettir vesselam.
Hayırlı çalışmalar.
TÜM YORUMLAR (1)