Gitmelerdesin...
Beni şimdi,
Kim dinlesin.
Tane tane al elimden efkarı
Başım da duman,
Toprağa sürmüşüm ellerimi.
Bozgun günlere düşmüş bedenim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tebrikler. enfes olmuş.
'Tane tane al elimden efkarı ..' Güzel şiirinize çok yakışan çok hoş bir dize. Tebrikler kardeşim. Başarılarınızın devamı dileğimle.
''Çek vur beni sırtımdan
Gayrı sen yoksan.
Hangi buzlu gece
durdurur,
Hangi ölüm alır canımı?
Ey! Hicran,
Yüreğimin sesi olmuş bu harika dizeler... ömrünüze sağlık...Başarılarınız daim olsun...''
çöküşün şairane betimlemesi.. mükemmel olmuş şiirin.. tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta