ey eylül
güzün asi çocuğu
naftalin kokulu yorganımı serdin
zarfta göndereni yazmayan
mektup gibi çıkageldin yağmurla
gündoğdu
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ey güzün asi çocuğu
yangın düşmüş dağların karı
sen olmasaydın
aşıklar hiç özler miydi sonbaharı
Çok şık bir şiirsel söylem...Çok şık bir tecahül-i arif...Saygıyla kutluyorum...
güzel şiirdi sayın özke 10+ saygılarımla
ey güzün asi çocuğu
hazanların ilk konağı
geri dönüşlerin otağı
yine sana bırakıyorum
ilk hicranımı
iyi sakla son hatıramı
ey güzün asi çocuğu
hazanların ilk konağı
geri dönüşlerin otağı
yine sana bırakıyorum
ilk hicranımı
iyi sakla son hatıramı
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta