Ey düzen
Zengini para içinde yüzen
Garibanı büzdükçe büzen
Ey adalet
Paralıya hürriyrt
Garibana mahkümiyet
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Merhaba Özcan bey,Yüreğinize sağlık,kutlarım.İlhamınız gür,kaleminiz daima sevgi ve ışık saçsın, Bu güzel şiiri beğeniyle okudum
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
Ey Özcan kardeşim Şiirleriniz Atasözü gibi veciz ifadeleri var tebrikler..Yüreğinize sağlık Selamlar...
evet ne kadar haklısınız yüreginize saglık saygıalrımla yıldırı şimşek
Ey adalet
Paralıya hürriyet
Garibana mahkümiyet
Evet aynen böyle. Çeteler ve kadrolarca kuşatılıp adaletten mahrum bırakılmışız!
yürekten kutlarım çok güzel bir şiir okudum kısa ve öz anlayana kalemine ve yüreğine sağlık .
Tebrik ediyorum bu güzel şiir için gerçekler....
MUHTEŞEM.
YARAYA BASILAN İYOTLU TUZ GİBİ.
TEBRİKLER.
SELAM VE DUA İLE.
evet mesaj yerinde.güzel şiir üstad.tebriklerimle
Çok güzel olmuş, Düzen, Adalet ve Para, güzel anlatmışsın, kısa ve öz.Yüreğine sağlık Şairim,Sevgi ve Saygılarç- Berkay Kur.
tebrik ederim...
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta