Ben insanoğluyum,
Asla mükemmelliği bilmedim,
Hep hatalar yaptım,
İnsanlığımı hatırlamak için,
Bunla da gurur duyarım...
İnsanlıktan çıkmadığım için.
Senide bu yüzden severim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Başkasını yargılamak kolaydır.
Zor olan kendini yargılamaktır.
Ey dost!
Güzel bir konu
Gerçekten insan hatalarıyla insandır
Ama hatanın da sınırı var, o sınırı geçmemeliyiz
kutlarım,güzel bir çalışma,ilhamınız daim kaleminiz üretken olsun. saygılar
Yüreğinize kaleminize sağlık tebrikler İlhami bey.
İlhamınız bol gönlünüz şen olsun. Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta