Bitmeyen şafağın altında ezilmekteyim
Güneş doğmaz oldu karanlık dünyama
Yalnız ve bir o kadar hayallerdeyim
Seni anıyorum yalnız kaldığım anlarımda
Kimse duymuyor sesimi alacakaranlık gecemde
Gecenin karanlığında kapattım gözlerimi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ey can, Bu güzel şiiri yazan canı kutluyorum. Yalan diyarlar, hüzünlü haykırışlar hep yaşamımızda olmuştur. yaşamın güzelliği aynı firakansta olan insanları buluşturmaktır. Seni bulmama vesile olduğun için teşekkür eder,sevgilerimi yazıp, daha nice güzel şiirlerini paylaşmak dileğimle başarılar diliyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta