her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evrensel aşık ve aktör olarak
yaşama sevdasına
kaptırdım gönlümü gidiyorum...
/ Hoş gidişler ola. Tebrikler.
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
ve de ne söyleyebilir ki
bana dair benden başka...
EN DOĞRU YAPACAĞIMIZ ŞEY İÇİMİZDEN GELDİĞİ GİBİ OLANI YAPMAKTIR TEBRİK EDİYORUM ...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
çok güzeldi...saygılar
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
yine içinizden geldiği gibi yapın siz, en azından samimi geliyor dizeler okuduğunda insan. güzeldi başarılar saygılar.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta