her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




evrensel aşık ve aktör olarak
yaşama sevdasına
kaptırdım gönlümü gidiyorum...
/ Hoş gidişler ola. Tebrikler.
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
ve de ne söyleyebilir ki
bana dair benden başka...
EN DOĞRU YAPACAĞIMIZ ŞEY İÇİMİZDEN GELDİĞİ GİBİ OLANI YAPMAKTIR TEBRİK EDİYORUM ...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
çok güzeldi...saygılar
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
yine içinizden geldiği gibi yapın siz, en azından samimi geliyor dizeler okuduğunda insan. güzeldi başarılar saygılar.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta