her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




evrensel aşık ve aktör olarak
yaşama sevdasına
kaptırdım gönlümü gidiyorum...
/ Hoş gidişler ola. Tebrikler.
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
kim ne bilebilir
ve de ne söyleyebilir ki
bana dair benden başka...
EN DOĞRU YAPACAĞIMIZ ŞEY İÇİMİZDEN GELDİĞİ GİBİ OLANI YAPMAKTIR TEBRİK EDİYORUM ...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
sevgi ve anlayışımla
olayların akışını olabildiğince
etkilemeye çalışıyorum...
mutluluk ve başarı
hepimizin malı olup
paylaşılsın diye...
çok güzeldi...saygılar
her ne yaptımsa
içimden geldiği gibi yaptım...
kendiliğinden oldu her şey
olduğu gibi...
yine içinizden geldiği gibi yapın siz, en azından samimi geliyor dizeler okuduğunda insan. güzeldi başarılar saygılar.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta