Ylkbahar çiçek açmy?
Dallar tomurcu?a basmy?
Benim divane gönlüm
Herzaman ki gibi hazanmy?
Esme deli rüzgar esme
Yüre?imi yerle yeksan etme
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğine saglık kutlarım
Türkü tadında güzel bir şiir okudum.Tebrik ediyorum Canan hanım.Saygı ve selamlar.
uzun süreden beri ilk şiirlerin,özlemişim şiirlerini,bu kadar ara vermesen diyorum,sevgilerimle.. duygusal 43
Hüzünlendirdi bu şiir beni...
Kabul etmiyorum şairimin baharının yıkılmasını...
Hazana değil bahara ersin gönül, açsı tomurcuklar yüreginizde...
Saygı ve sevgilerimle
Ekmesiiiin. Tebrikler. Sevgilerimle
Çok güzel şiir, şekli de çok hoş. Kutlarım sizi.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta