Gülüşün değer dünyayı
İstemem güneşi ayı
Kırıldı gönlümün yayı
Gözlerine esir oldum
Neler oldu gülüm neler
Dilim adını heceler
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




aşk insanı kuşatır,
kolayca teslim alır.
bazısını ağlatır,
bazısını oynatır.
kaleminiz daim sevgileriniz ve aşkınız sürekli olsun.
kemal tekir adyge
Tebrikler Hıfız dost..şirin,güzel ve veciz oldu..sevgiler
Cok hos dörtlükler...Tebrikler sayin Özbekmez..Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
Kırıldı gönlümün yayı
Gözlerine esir oldum
gönülün yayı kırılmaya görsün..... Ok yüreğinde kalır.... güzeldi.... selam ve saygılarımla..........
'Sevgili şair. Ben türkü tadında bir parça okumak istersem senin şiirleinin müdavimi olduğumu söylüyorum....Bugün sen türkü tadında sağlıcakla kal dost'
güzel şiir tebrikler
Turhan Toy
ne güzel dörtlükler..ve de şiir...... sevgiyle ... neşer selman
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta