Ne güne duruyor diri alimler,
Asmayın ölüyü bire zalimler.
Bu kadar eziyet olur mu? yani,
Ölü vicdan bile ah edip inler.
1.7.2010
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kavi bir dörtlük daha okudum.Kutluyorum değerli kaleminizi.Saygılarımla...
Onlar alimin ölüsünden de dirisinden de korkarlar muhterem ağabeyim! Ya alim ehl-i kalp bir veli ise ne olur halleri(?) Ehl-i kalbin ölüsüde keramet gösterip insanlar üzerinde(Abdu-l Kadir-i geylani gibi) tasarruf edebilir deyip korkarlar.
Tarihin acı gerçeklerinden birini bir dörtlükte özetlemişsiniz. tebrikler.
Uyarınız üzerine şiire tekrar dönüp o, son mısrayı değiştirdim. Şimdi daha güzel oldu zannediyorum. Teşekkürler ve hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta