Sevmek verdinse bana
Seveceğim elbet sonuna kadar
seni.
Senin âşkın bana
Sevdirsin sevdirsin sevdirsin
Senin her eserini.
Ben senin eserinim ey sevgili,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




iyi yerden esmiş..
güzeldi esintiler..
Saygıdeğer;Fevzi KANRA Beyefendi!
Öncelikle sayfama teşrif etme nezaketinizden dolayı yürekten saygılarımı ifade ederim,
Üretken ve deneyimli bir şair olmanız beni ziyadesiyle memnun etti.
Her biri birbirinden değerli nadide eserlerinizi okumak bana ziyadesiyle haz verdi.
zamanım nisbetinde diğer çalışmalarınızı da tahlil edeceğim,
Çalışmalarınızda başarılar diler,selam ve saygılarımı iletirim....
aşk sevgi karşılıklı olursa güzel..ömür boyu sürer...yüreğinize sağlık..
İÇİNDEKİ ANLAM VERİCİ DUYGULAR YANSIMIŞ
SİZİ KUTLARIM BAŞARILAR DİLERİM SELAMLAR
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta