Senin aşksız bakışların arasında
Biten bir umut vardı ayaklarının dibinde.
Sen yeni biriyle uzun bir yolculuğa çıkmak üzeresin şimdi.
Bense yok olan hayallerime belleğimde, derin bir mezar kazmaktayım.
Yinede umutlanıyor insan
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




şiir güzel hatta harika lakin ERROR kelimesi yerine türkçe HATA kelimesini kullansanız daha da iyi olur diye düşünüyorum ben sevgilerimle fatih
Aşırı yükleme yapma ..çok ayıp ya...:))) ama şiir tam kıvamında olmuşş..yüreğine sağlık...
'error vermek' ne yazık ki terimsel anlamda girdi dile,umarım kalıcı olmaz ve çeker gider...Baktığınız her şeyi şiire sokmaktaki mucize hünerinizi kutluyorum ama,şiir iyi,bir de şu 'error' olmasa :))) Saygılar sayın şair...
Alkışlar yüreğinize ve kaleminize...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta