Yarım bıraksaydın keşke adımlarını…
Nefesini çekip almasaydın yanı başımdan…
Valizinden daha ağır olmasaydı vedan…
Gitmeseydin…
Şimdi bir bıçağın ruhumu tenimden çekmesi gibi, neye dokunsam senin yokluğun kesiyor sesimi.
Sev dedin..
Çok sevdim
Gönlümün kıyılarına vuran dalgalar şahitti,
Her bir kum zerresi tanırdı seni,
Yakamoz lar hayalinle ışıldardı orada..
İlk elini tuttuğumda, içimde uçuşan kelebekler hiç konmadılar bir daha..




-
Sami Güney
Tüm YorumlarŞİİR DOSTUNA SELAM OLSUN