Göçmen kuşlar sıra sıra
Kanat çırpıyor sılama
Acep beni götürür mü
Sevdiğimin mezarına
Gömün beni gömün beni
Nankör olan şu âlemde,
Bir gün yüzü görmesem de,
Buna rağmen ben gene de
Yaşamayı seviyorum.
Dalda bülbül meşki gibi,
hele hele şuna bakın hele
nasılda kasılıyor
parayı buldu diye
bize caka satıyor
bulmuş zengin bir avrat
Ne mutlu ki her birimiz
Atatürk'ün askeriyiz
Değişsin artık fikriniz
Yıkılmaz bu Cumhuriyet
Olunca her zaman birlik
Yoluna can adadığım
Her sözüne inandığım
Meğerse melek sandığım
Şeytandan daha şeytanmış
Hiç ummazdım bunu ondan
İlkini affedip tekrar yapmaz demiştim
Kendimden daha çok inan sana güvendim
Lakin tahmin etseydim değil seni affetmek
Sana yağmurlu havada su bile vermezdim
Yoksulluk susamış sanki kanıma,
Yıllardır izimi sürüp duruyor.
Kendimi bildiğim günden bu yana,
İki yakam bir araya gelmiyor.
Her bahar dallarda açarken çiçek,
bu saatten sonra ölse
rahmet dahi hiç dilemem
yemin ettim artık onu
yolda görsem selam vermem
kopardım onla ipleri
Mızraptan yoksunsa aşıktaki saz
İnlemek isteyen telin suçu ne
Kıştan sonra eger gecikirse yaz
Baharı bekleyen gülün suçu ne
Birbirine kızıp küsen aşıklar
İnanmayın ona, her sözü yalan
Sallayıp duruyor, her gün ardımdan
Madem öyle işte, burada meydan
Yüzleşelim eğer yüreği varsa
Öyle dedikodu yapıp durmasın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!