Ne ahşap bir eve kapanmış
Ne de beton yığınlarından
Yapılmış bir hayat istiyorum
Ben sadece yüreğine girip
Sonsuza kadar hapsolmak istiyorum
Tut ellerimden beni
Sen gözlerime bakınca
Yıldızlar gözüme çarpardı
Işıltılar içinde kalırdım
Senden başka birşey göremezdim.
Sen konuşmaya başlayınca
Yazık oldu
Uzaktan uzağa severken
Kaybettiğim yıllara.
Çok vefalıydı
İçimde büyüttüğüm hayalin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!