Ömür seferinde deprem yaşadım
Canımdan bir parça enkazda kaldı
Evet tebessümü paylaştım ama
Tozpembe düşlerim hep azda kaldı
Elimin saçıma öcü bitmedi
Acının kalbime göçü bitmedi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel olmuş Nedim kardeş,,Yüce yaradan unutmaz,bir gün gerçek olur umutlar..Sevgi ve selamlar.
DİL'in dert görmesin,
Harika...
Konya toplantısında bu şiirini dinlediğimde etkilenmiştim
sevgiler
Tansel Yegen
Güzel şiir..Tebrik ederim.
Yureginize saglik, siir cok guzel
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta