Işıklar mı kapalı yoksa ben mi görmüyorum?
Belki hep aynı yerde dönüp duruyorum,
Hiçbir ses de yok, üstelik hava kararmış,
Meğer senin aşkın bir çıkmaz sokakmış...
Sevgilim aşkımız bittiyse artık,
Gel seninle bu gece ayrılalım biz…
Mutluluğumuzu yitirdik ne yazık,
Gel seninle son defa ağlayalım biz…
Ölene kadar beraberiz demiştin,
Oysa beni bir başıma yıkıpta gittin…
Tam söndürmüşken gönül yangınımı,
Sen külleri yeniden yakıpta gittin…
Dün geçtin gözlerimin önünden,
Bir başkasının kolundaydın…
Yüzünde tebessüm,dilinde şarkılarla,
Evinizin yolundaydın…
Bu günde yelkenlerim suya indi,
İçimde bir sızı,biraz da korku,
Yine düşünceli,yine çok daldım gökyüzüne,
Kalmadı,kalmadı ki bu halimin ölümden farkı…
Başım dönüyor bugün sarhoş da değilim,
Dün bir mektup aldım senden,
Yine aynı yerde buluşalım diyorsun...
Yaşayamaz olmuşsun hasretimden,
Ayrıldığımız yerde kavuşalım diyorsun…
Bu şiir bir itiraftır…
“seni aldattım…”
Ben senden çok onu sevdim…
Yalnız gecelerimde,sensiz hecelerimde,
Sabahlara kadar onunla idim…
Anladım ki mutluluk bulmayacak beni,
Ne çare bu durumu çok geç sezdim…
Geceleyin sokaklarda aradım seni,
Ay ışığında gölgelere resmini çizdim…
Gördüm ki sende o büyük aşktan,
Geriye hiçbir eser kalmamış…
Hep yalanlarla yaşamaktan,
Şimdi bir tek doğrun kalmamış…
Bilindik bir şeyler olsun meyhaneci çaldığın,
Dertlerim derya benim bu akşam…
Dolu almıyor, boş dolmuyor çıkmazlardayım,
Getir iki kadeh,bir meze ben dardayım…




-
Fatma Gelir
Tüm Yorumlarçok çok hüzünlü bir şiir çok derinlere götürdü gözyaşlarıma hakim olmakta zorlandım.... şiirlerinizi okudum ve bu şiirde karar kıldım çok duygusal bir boyutta yazıyorsunuz dilerim herşey gönlünüzce olur