endülüs şarkısında rakkase gölgesi
ışıklar med cezir, meydan yalın ayak
rüzgârdan nameler okunur açık gözlerde
duvarlara yankısı düşer kıvrak çalgının
bir el tef'e dokunur
bir el geri atar zülüfleri
bir beden kıvrılır, iki beden gibi gölgesi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Mevlut Bey,
Çok güzel işlemişsiniz ve güzel bir şiir olmuş.Candan kutluyorum sizi ve şiirin ilk tam puanı,ilk yormu benden olsun diyorum,bereket getirmesini(!) dileyerek.Başarılarınızın devamını diliyorum.
Bu arada 'şuh nefeslerse çıngırak sesi yerine 'zil sesi' deseydiniz,daha mı güzel olurdu diye düşündüm.
Saygılarımla,
Ünal Beşkese
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta