Gece olunca, ışığı kapanınca şehrin
Ufuk çizgisinin ne anlamı kalır ki?
Denizin karanlığının bittiği yerle,
Gökyüzünün karanlığının başladığı yer...
Hep karanlık olunca neden önemli olsun ki?
Bana hep karanlık veren hayat!
Yalancı ışık hüzmeleriyle kamaştırma gözlerimi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Üzülmeyin!
Yine gülümser sana
Akılsız başımda ki dudaklar
Size kırgın değil çünkü
Diline saglık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta