Akan kan gözyaşı her gün gördüğüm
Altında fitnelik yatar emmoğlu.
Çözüm diye önerilen kördüğüm
Bu gidiş nerede biter emmoğlu?
Bilmezden gelerek biz bile bile
Birlikte çıkmışız düşmanla yola
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




TEBRİK VE TEŞEKKÜRLER
Hikmeti var, gelen herkes adına
Görev vermiş, erkeğiyle kadına,
İnsan gibi yaşamanın tadına,
Hak yolunu kimler atar emmioğlu
********************************Bedri Tahir Adaklı
Böyle deyiverdim
üstadım..
Kusurma bakmayınız
Muhabbetle selam ederim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta