Çok düşündüm boyuna enine,
Ansızın düştün bak aklıma yine,
Koyamam kimseleri senin yerine,
Nazar etmesinler sana güzel Emine.
Utanırım bakamam tatlı yüzüne,
Yokluğunda büründüm hüzüne,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




ELİNİZE SAĞLIK ADNAN BEY COK GÜZEL OLMUŞ EMİNE HANIMA NE YAPTINIZKİ BIRAKIP GİTTİ SİZİ YOKSA PLATONİK BİR AŞK MI?
Çok güzel olmuş,tebrik ederİm,ellerinize sağlık.
Münir ÜSKÜDAR
Ellerinize sağlık,Türkü gibi olmuş,çokta güzel,yüreğinize,kaleminize sağlık, selam ve saygılar.-Berkay Kur.
Çok güzel olmuş.Zevkle okudum.Bir çağrıda ben yapayım ;elçiye zeval olmaz;
EMİNE BACI DÖN ARTIK EVİNE :))
tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta