Gelirim diye ümitler verdi,
Sevgilim sende avuttun beni
Hani unutmak kitapta yok derdin,
Sevgilim sende unuttun beni.
Esip geçtin yeller gibi,
Gözden düşen düştü
Dilden düşen düştü.
Sıla, gurbete dönüştü.
Sevgi nefrete.
Özlem, kin ile barıştı
Hep bir uçurumun kenarında açtın.
Bir yanında uçurum
Bir yanında dik yamaçlar.
Küçücük köklerinle sarıldın hayata.
Bir sabah güneşi gibi.
Okyanuslara ışık saçtın.
Gönlüm yine dara düştü.
Senden başka kimsem yok.
Dertlerim boyu aştı.
Senden başka çalacak kapım yok.
Al bir hal eyle beni
Sen benim ilk baharımdın.
İlk çiçeği ben sende açtım.
Sen benim ilk sabahımdın,
İlk gözlerimi ben senle açtım.
Ben bilmezdim ateşsiz yanmayı,
Sen gittiğin gün başlayacak
Hayatla kavgam.
Ben belki yenileceğim
Ama asla eğilmeyecek sevdam.
Sen gittiğin gün başlayacak kıyametim,
Hasretle yazılmış şarkılarım
Bu halimi ne zaman bileceksin.
Silinip gitti hatıralarım.
Ben ölünce mi geleceksin?
Hasretle uzar gider yollar.
Biraz özlem biraz sevgi sadece
Dudaklarından çıkan iki hece
Hayatım boyunca tek bir gece
İstedim.
Çok şey mi? istedim senden.
Başımda bir fırtına eser de durur,
Estikçe acısı sineme vurur.
Nerede olsam dert beni bulur,
Kader, beni yormaya yemin mi ettin?
Bir yanım susar, bir yanım ağlar,
her gelen birşey almış bizden
soyulup, talan olmuşuz
hep birşeyler eksilmiş içimizden
doğruyken, yalan olmuşuz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!