Emekli olup da bir gün göreyim
Torunlara atkı bere öreyim
Ceplerine bolca harçlık vereyim
Diye hayal kurup durma emekli
****
Gelecek günleri bugünden sezip
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok teşekkürler selam ve saygılar.
Maalesef öyle, tebrikler
Çok teşekkürler selam ve saygılar.
Aramıza dertlerimize sorunlarımıza hoş geldiniz diyerek karşılıyorum sizi yazık ki...
Yorumunuz için teşekkürler.
Ne yazıktırki ülkemizin gerçekleri bunlar. Ama ne söyleyeyim emekliliğe yeni adım atan biri olarak etkilendim. Yüreğinize sağlık. Tebrikler saygılarımla.
Aramıza dertlerimize sorunlarımıza hoş geldiniz diyerek karşılıyorum sizi yazık ki...
Yorumunuz için teşekkürler.
Maalesef bunlar daha iyi günlerimiz...
Yıllarca çalışıp vergi veren emeklinin değeri bu kadar işte hükümetin gözünde.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta