Emekli olup da bir gün göreyim
Torunlara atkı bere öreyim
Ceplerine bolca harçlık vereyim
Diye hayal kurup durma emekli
****
Gelecek günleri bugünden sezip
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok teşekkürler selam ve saygılar.
Maalesef öyle, tebrikler
Çok teşekkürler selam ve saygılar.
Aramıza dertlerimize sorunlarımıza hoş geldiniz diyerek karşılıyorum sizi yazık ki...
Yorumunuz için teşekkürler.
Ne yazıktırki ülkemizin gerçekleri bunlar. Ama ne söyleyeyim emekliliğe yeni adım atan biri olarak etkilendim. Yüreğinize sağlık. Tebrikler saygılarımla.
Aramıza dertlerimize sorunlarımıza hoş geldiniz diyerek karşılıyorum sizi yazık ki...
Yorumunuz için teşekkürler.
Maalesef bunlar daha iyi günlerimiz...
Yıllarca çalışıp vergi veren emeklinin değeri bu kadar işte hükümetin gözünde.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta