Bir yel esti hangi yönden bilinmez.
Poyraz mıdır, garbi midir? hiç dinmez.
Hani umutlarım vardı, şimdi görünmez.
Dilerim Allah'tan,hayellerim, emellerim bölünmez.
Karlı dağlarından yine kar gelir.
Yardan ayrılması bana zor gelir.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sayın Ziya bey,
Yüreğine,emeğine.kalemine sağlık.
Güzel şiirdi........beğeniyle okudum.
Kutlarım sevgili dostumu.
Başarılarınızın devamını diliyorum.
Sevgi ve saygılar sunuyorum dost kaleme......
KUTLARIM DUYGULU BİR ŞİİR.yuvasız kuş
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta