Ey Mavi Gözlü Dilber, bu sana son şiirim,
Ellerimi ellerinden çektim gidiyorum, elveda!
Belli olmaz benim işim, bakarsın yine gelirim,
Yollarıma umut ektim gidiyorum, elveda!
Dizlerinin dibinde rüyalara dalardım,
Ne bitip tükenmeyen hayaller kurardım,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ey Mavi Gözlü Dilber, bu sana son şiirim,
Ellerimi ellerinden çektim gidiyorum, elveda!
----------
kaderde elveda demkete varmış diyen yüreğine hüzün yakışmış tam puanımla kutluyorum saygın kaleminizi hocam eline sağlık svgilerimle
Sevgiye ve aşka dair hüzünlü betimlemeler, duygu yoğunluğu ve bir duyarlılık içeriyor, kutlarım. Mutluluklar sizinle olsun!'(10on)
Yüreğinize sağlık çok güzel akıcı bir şiir olmuş duygularınız mısralara dökülmüş anlam ve anlatımı güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım kaleminiz daim ilhamınız bol olsun saygı ve sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta