Sana diyeceğim bilmediğini
Soldurdun gözümde olan rengini
Yüreğimde aynı sanma sevgini
Gidiyorum güle güle elveda
Dilediğin gibi olsun ne varsa
Birgün bakışların beni ararsa
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ben gittim...çok güzeldi tam puan ve saygılar bıraktım...
yüreğinize sağlık efendim saygılar
Duygu ve anlam yüklü,harika bir şiir.Yüreğinize sağlık Şairim.....kaleminiz daim olsun..ant+10
sevgiler yüreğinize
üstadım beni duygulandırdın. zaten bütün şiirlerin duygu yüklü. Allah razı olsun. sevgilerimle.
ŞAİRE YAKIŞIR BİR ELVEDA OLMUŞ,KUTLARIM
SEVGİLER
HAK ETMEYENE GÜZEL BİR ELVEDA,ÜSTAT TEBRİKLER
SAYGILAR
yazık çok yazık,bu kadar büyük yaşanmış aşka yazılan veda şiiri,
güzel bir veda........kutlarım
güzel bir veda........kutlarım
ÇOK GÜZEL VE ÖZEL BİR ŞİİR KUTLUYORUM KALEMİNİZ VAR OLSUN SELAM VE SEVGİLERİMLE
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta