Tek bir sözcük bıraktın bana hatıra
''Elveda''
Bitti oyun,alkış yok
Hüznün sessizliği
''Elveda''
Söndü ışıklar kapandı perde
Artık yok sen,ben
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Zaten her aşkın sonunda yokmudur elvadaaaa oysa ne güzel olurdu aşkların sonunda elvada olmasaydı hayatımızı hergün hoşgeldin gönlüme tazeliğinde yaşasaydık yüreğinden kalemine akan duygular yüreğine kalemine sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta