Elveda diyorum sizlere
Sevgili komşularım, hepinize
Sanmayın kırılıp, küstüm hiçbirinize
Ayrılıp gidiyorum,
Kalbimin kırık bir parçasını,
Bırakarak hepinize.
Karanlıktan korkan Süheyla’m
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Benim komşu ziyareti şiirime çok benziyor. Sıra dışı elinize sağlık.
akif tiryaki
ne kadar güzel bir ayrılış hikayesi
ne kadar harika anlatım
ne kadar güzel bir sevgi
kutluyorum
selam ve saygılarımla
sevenlerim, sevmeyenlerim..
çok sevimli geldi bu dize bana.. sevmeyenler'i de benimleştiren, sevgi içeren bir tabir.. kutlarım şiirden ötürü..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta