Çığlıklar sessizliği bozduğunda
Yüreğimi kanatır
Ilık ılık
Zorda olsa çekip gitmek
Gözlerini kapayıp
Silip gözyaşlarımı
Düştüm bir kez
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




zordur vedalar,bakışlar yere düşer..gözyaşı damlaları süzülür, yakıcı sıcaklığıyla yanaklardan yüreğe akar..geriye dönüp bakmak mı, yoksa gitmek midir acıtan bilinmez...ama geride kalan daima bir kor taşır sol yanında..yüreğine sağlık güzel insan...yüreğin okyanusya,şiirlerinde okyanus damlaları olsun.sevgiyle kal... :)
harika yazmışsınız efendim yüreğinize ve ellerinize sağlık,tebrikler.benden bu şiire 10
Güzel şiirin şairini kutluyorum, kaleminize sağlık..
'Elveda' başlıklı şiirler de sanıyorum kendini bulmayan yoktur, herkes bir kere elveda demiştir hayatında...
Tebrikler.
Zor...alışılmışa,bağlanılmışa en ağırıda sevdalanılmışa veda etmek...yüzyüze bile gelmeden ELVEDA demek...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta