Yaşamak mı?
İşte en çok o acıtır içimi
Kadın;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Yaşamak mı?
İşte en çok o acıtır içimi
Kadın;
© Copyright Antoloji.Com 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Antoloji.Com'a aittir. Sitemizde yer alan şiirlerin telif hakları şairlerin kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.
Şu anda buradasınız:Elma Şiiri - Yorumlar
28 Haziran 2026 Pazar - 22:59:35

tebrik ve sevgilerimle..
Özlemişim, şiirlerinizin tadını..leylee
:) yine çok güzel olmuş.
Sokma dertsiz başımı belaya
Bitmez senin ne işven ne lakırdın
Cennet de bir tane
Cehennemde bir tane
Harika kutluyorum on tam puan
evet hapsi bir tane ...ne yardan vazgeçerim nede elamadan:))) aslında çok yorum yazamak isterdim ama sonra andodaki dostlar beni asar:)))) dünyada en güzel şey sevmek sevilmek diyeyim ve noktayı koyayım.
Ama hep şiirlerimizi de onlar üzerine (kadınlar/erkekler) yazarız yine de!!.var git işine desek bile,hayatımızdan çıkmalarını gönülden istemeyiz..güzel şiiri yazan şairi tebriklerim / Işık Erden
Kadın ve erkek bir elmanın iki yarısı....Rivayet odur ki ; her insan bütünün diğer parçasını aramakla geçirir yaşamının uzunca bir zamanını.(belki farkına bile varmadan) Taa ki bulana kadar...
Tebrikler ...Kaleminize sağlık
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta