Elif…
İncecik,
Minicik!
Sözün ilk gelişindeki incelik!
İlkbahardaki gülümseyen gelincik!
Bugün üç kasım Perşembe,
Gökkuşağında gördüğüm pembe!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yüreğiniz dert görmesin
Bahtı güzel olsun....kutluyoum , saygılarla...+...
Elif diyen eylülü selamlıyan svgilerin en yücesiyle yüreğini besleyen saygın ozanıma selam olsun bu ne güzel sesleniş üstadım yürk sesini saygıyla selamlıyorum tam puanım sayfanızda asılı sevgilrimle
Elif elif diyen...
İlk sözünde bunu söyleyen...
Gönülden af dileyen...
Bir kulum diye inleyen!
Eylül yüzlü,
Biliyorum neden hüzünlü...
Kırılmasın insanın gönlü...
Olursan Kabe yönlü!
(10.11.2011 16:45-Kahramanmaraş)
Arif Tatar
Bu şiir ile ilgili 84 tane yorum bulunmakta