artık herşeyi farkederek yaşamak istiyorum
ama hep bir yanım eksik kalacak
ve biliyorum ki
benim eksik yanım sensin...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Özlemiyle tutuşulmuş eksik yanların yüreğin kadar dolsun ...
eksik yanlar...içi özlem dolu yürektir....ve annedir...saygılar şaire...bahti...
duygular güzel...
saygılar...
Kısa , umursamaz ve sadece özlem.
Tebrik ederim.
Evren DALGIÇ
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta