Merak işte, ateşi ellemeden sıcak olduğunu bilemezsin
Söyleseler inanmazsın inanmak istemezsin
Elin yanmadan rahat edemezsin, hep böyledir
- İstanbulun bi ruhu var kız kulesinde barındırıyor onu
Nasılsa oradan da uzak kız kulesi.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bana güzel bir dönemi hatırlattı..ne güzelmiş cümledeki hayat :))
bazen bir an hayatimizda yasadiklarimiz cok ama cok güzel duygularla siirler yazidarbilir.tipki bu güzel siir gibi...sevgilerimle
Destan yazmışsın Kerimcim .
Bu kadar yaşanmışlık ardından unutmak ne mümkün..
Kalemin daim olsun sevginde :)
Şiirinin tamamlanması dileğim sevgiyle kal .:)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta