http://www.huseyinyuk.com http://www.rawajans.com/
Kara kış gününde Sarıkamışta
Horasan a yolculuk yapıyordum trenle
Katarlı yarısı yük yarısı yolcu vagonlar
Biletler diye bağıran kondektör
Kontrolleri bitirdi geldi kompartmanıma
Selam verdi açtı masayı serdi gazeteyi
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Yorum silinmez yazana sorulmadan...Hüseyin Bey...
Güzel bir çalışma.Günümüz gençliğinin hiç değer vermediği,eskilerin kıyamadığı ekmeğe saygı.Bu ifade hep yanlış anlaşılmıştır bence..Ekmeğe saygı sade bir somuna saygı değildir elbet,o nun sıfatında emeğe saygıdır o.Şiirde güzel bir akıcılık,fevkalade bir anlam,güçlü bir anlatım mevcut.Kutluyorum bu güzel yüreği.Saygılar.Halil Şakir Taşçıoğlu
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta