Efendim. -3- Şiiri - Adem Kaçar

Adem Kaçar
1254

ŞİİR


14

TAKİPÇİ

Efendim. -3-

Yâ Efendim!

Ümmetinim diyor ahlâk yoksunu,
Anlamadım nasıl iştir Efendim?
Taklîd-i İmân'dır gayrî efsûnu,
Hûri'yle avutan düştür Efendim..

Sayıya dökülmüş bugün ibâdet,
Örf âdet, hurâfe dolmuş rivâyet,
Ümmetinim demek sana hakaret,
İnan ki hâlimiz yaştır Efendim..

Müslümanım diyen esirdir kova,
İbâdetler sanki dönmüş bir şova,
Doymaz gözü altın ver ova ova,
Nefsiyle güreşte tuştur Efendim..

Kur'ân ziyâfeti acaba ses mi?
Mânâsız, kulağa hoşça nefes mi?
Sofraya bakıp da yeme, enfes mi?
Açlık artar ancak, boştur Efendim..

Tarsusi der anla Kur'ân'ın sözü,
Araplıktan başka görmüyor gözü,
Aşkındır Sevgili gönlümün közü,
Getirdiğim yanan döştür Efendim...

Adem Kaçar
Kayıt Tarihi : 15.6.2017 17:47:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Hikayesi:


"Hani bir vakit Meryem oğlu İsa: 'Ey İsrail oğulları! Ben size Allah'ın elçisiyim. Benden önceki Tevrat'ın doğrulayıcısı ve benden sonra gelecek, adı Ahmed olan bir peygamberin müjdecisiyim.' dedi. Sonra o, onlara apaçık delillerle gelince: 'Bu apaçık bir büyüdür!' dediler.." [Saff Sûresi/6] Tahrif edilmiş olmasına rağmen Tevrat ve İncil'de Hz. Peygâmber'in geleceğinin müjdelendiğine dâir 114'ten fazla işâret vardır. Hepsini burada anlatarak yazıyı uzatmayacağım, bazılarını belirtmekle yetineceğim. İncil zâten kelime olarak da 'Müjde' demektir. Hristiyanların kutsal kitabı olan Kitab-ı Mukaddes 2 bölümden oluşur ki Eski Âhid ve Yeni Âhid'dir. Yeni Âhid'de Markus, Yuhanna, Lukas, Matta diye 4 bölümden oluşan İncil varken Eski Âhid'de ise Tevzat, Zebur ve eski suhûflar vardır. Dolayısıyla da bir Hristiyan hem İncil'e hem de Tevrat ile Zebur'a inanır. İncil Hz. İsa dünyada iken (ki Hrıstiyanlar Hz. İsa'nın öldüğüne inanır, onların inancına göre bir İlâh nasıl ölür o da ayrı çelişki) yazılmadığından yani Hristiyanların da bizzat tartışıp kabul ettiği üzere kimine göre 200, kimine göre 70 sene sonra, en yakın ise 20 sene sonra yazıldığı söyleniyor. Yani ben size bugün bir şey anlatsam bunu seneye aynı şekilde aktarabilir misiniz? Mümkün değil! Bir de 20 sene sonra yazıya geçerken ne kadar benim söylediğimle alâkası kalır varın hayatın olağan akışına göre siz düşünün.. Yapılan araştırmalar da gösteriyor ki zâten Kitab-ı Mukaddes'te 1000'den fazla çelişki vardır. Kur'ân ise Hz. Peygâmber hayatta iken yazıya geçiyor ve pek çok kimse tarafından ezberleniyor. Zâten Kur'ân'da da "Şüphe yok ki Kur'ân'ı biz indirdik ve şüphe yok ki onu mutlaka koruyacağız." [Hicr Sûresi/6] diyerek diğer kitapların başına gelenin gelmeyeceğinin garantisi veriliyor. Asıl mevzûya dönersek; Matta İncilin'de bir âyette "Hz. İsa dedi ki: Yalancı Peygâmberlerden sakının! Onlar size koyun postu içinde gelirler fakat aldatıcı kurtlardır. Onları yaşam ürünlerinden tanıyacaksınız. Hiç dikenlerin içinden üzüm, deve dikenlerinin içinden incir toplanır mı? İyi ağaç iyi ürün verir, çürük ağaç ise kötü ürün verir. Böylece sahte Peygâmberleri meyvelerinden tanıyacaksınız.." [Matta Bab 7, âyet 15-20 arası] Sati nazarla bakınca Hz. Muhammed'e bir işâret yokmuş gibi ama Hz. İsa burada bize gerçek Peygâmberle sahte Peygâmberi ayırt etmenin metodunu gösteriyor. Peki Hristiyan dünyası Hz, İsa'nın son Peygâmber olduğuna inanıyorsa, Hz. İsa'dan sonra Peygâmber gelmeyecekse Hz. İsa neden bize bu metodu gösteriyor? Ben son Peygâmberim diyemez miydi? Demek ki Hz. İsa'dan sonra bir Peygâmber gelecek ve bu Peygâmberin doğru olduğunu anlamamız için Hz. İsa 'Meyvelerinden tanıyacaksınız' diye bizi uyarıyor. Tevrat'ta da bize bir âyette Hakk'ın nereden geleceğini târif ederken 3 tane farklı yer söylüyor. "Hakk Teâla Tûr-i Sînâ'dan bize yönelip Sâir'den doğdu ve Faran Dağların'da zâhir oldu." [Tevrat'ın Beşinci Kitabı'nın 33. Babında] Bildiği üzere Sinâ Dağı, Hz. Musa'nın nübüvvetinin yeri; Sâir, Hz. İsa'nın nübüvvet yeri; Faran Dağları ise tarihçe kabul edildiği üzere Mekke'nin eski adıdır. Tarih kitaplarını bırakın bizzat Kitab-ı Mukaddes de bile Hz. Muhammed'in soyundan geldiği dedelerinden olan Hz. İsmâil'in Faran bölgesinde yaşadığı Tekvin bölümünde "Ve İsmail Faran Çöllerinde yaşarken annesi ona Mısırlı bir kadın aldı" denerek belirtilmektedir. Bundan başka Yuhanna İncilinde Hz. İsa defalarca Faraklit isimli birinin geleceğinden bahseder. Kelimenin özü eski Yunancaya göre Paraklitus veya Periklutus'tur. Müslümânlar diyor ki okunuşu Periklutus, Hristiyanlar ise hayır Pariklutus'tur. Zirâ Periklutus mânâ olarak övülmüş olan demek ki bu da Hz. Ahmed yani Hz. Muhammed'in direk diğer adıdır; Pariklutus ise mânâ olarak tesellici demektir. Hadi Pariklutus'a doğru diyelim! Yine Yuhanna İncili'nde başka âyette " Hz. İsa dedi ki: Ben size doğruyu söylüyorum. Benim gitmem size faydalıdır. Çünkü ben gitmezsem tesellici size gelmez." [Yuhanna İncili Bab 16 âyet 7] diyor. Hristiyanlar teselliciye 'Kutsal Ruh' diyorlar. Hristiyanlara sorulduğunda Kutsal Ruh Hz. İsa'dan önce de var mıydı yoksa sonra mı geldi dendiğinde tabi ki vardı diyorlar. O bir İlâh'tır diyorlar. 3 tane İlâh'a inanıyorlar biliyorsunuz? Ben de diyorum ki mâdem Hz. İsa'dan önce 'Kutsal Ruh' yani tesellici vardı da Hz. İsa neden "Ben gitmezsem tesellici size gelmez." diyor? Demek ki burada bahsedilen Pariklutus yani tesellici değil övülen mânâsındaki Periklutus olan Hz. Ahmed'dir. Ayrıca Yuhanna İncil'inde yine "Hz. İsa dedi ki: Artık sizinle çok söyleşmem. Çünkü bu âlemin Reisi geliyor.." [Yuhanna İncili Bab 14 âyet 30] Hristiyanlarca Hz. İsa en yüksek ve son Peygâmber kabul edilirken Hz. İsa'nın kendisi birine reis diyerek kendinden daha yüksek mertebede birinin geleceğini müjdeliyor. Müslümânların belirttiğim üzere tahrif olmuş olsa bile Kitab-ı Mukaddes'te müjdelenen Hz. Muhammed'dir gerçeğine karşılık yeni İncil'ler de ister gülün ister ağlayın ama bir dip not yerleştirdiler, âlemin reisi 'Şeytân'dır' yazıyor.. Yâ arkadaşlar! İslâm öyle müthiş bir din ki, mâlesef günümüzde müslümânlar yaşayışlarıyla bu güzelliği gölgeliyor. Bırakın başka dinlerin kitabını okumayı kendi kitapları Kur'ân'ı Kerim'i bile ne diyor diye merak edip açarak okumuyorlar. Hem de ilk emir "Oku!" iken! Slogana gelince ama sanarsın sanki hepsi Sahâbe.. Âyinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz; lafla müslümân olunsaydı Hz. Peygâmber ve Ashâbı niye onca sıkıntıya katlandı deyin hele?...

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!

Adem Kaçar