01-02-1955 Balıkesir/edremit
Yanıyor yürek,nasıl anlatacağım bir bilsem....
İki dudak arasından çıkmıyor sözler,
Düğümlenmiş...
Bir karanfile bağlamışım geleceğimi....
Kalbimi koymuşum altına..
Baş eğik bekliyorum geleceğimi...
EDERLEZİ'den umud umuyorum....
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Yolun açık olsun Feyzullah can,
Sağlıcakla,,,
Goran Bregoviç'in Ederlezi şarkısı geldi ilk başlığı görünce.. belki ondandır, bu şiiri okurken o parçayı duyumsadım kendi içimde, bir başka güzel oldu o zaman bu şiir, tebrik ederim sizi :)
Yüreginize saglik anlam ve düsüncesiyle harika dizeler kaleminiz daim hersey gönlünüzce olsun sevgiler :)
ANT.10
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta