Aklınız hep uçkur’da,yalandır kelâmınız
Sapıkların çaldığı,düdük’sünüz edepsiz?
Gören de adam sanır,sahtedir selâmınız
,,,,Koyun’ların sıçtığı,büdük’sünüz edepsiz?
,,,,İki yüzlü insanlar,size’dir isyâ’nlarım
Görünce kadınları,dolaşır el ayağı
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Şiirde ki tema...
Sayfalarda dedi kodu yapan
karektersizler için yazılmış..
Bir kimse,bir arkadaşına bir tartışmadan dolayı,
ona kırılmış ve darılmışta olsalar..
Bundan dolayı da onu kötülemeye çalışıp,
gıybetini ederse,bu kırılmadan ötürü kendisini
Cehenneme atmanın ahmaklık olduğunu bilmesi gerek.
Bir insan gıybet etmez,gıybet ölü eti yemekle eş değerdir.
Gıybet etmekle, ona zarar vermiş olmuyor,
hatta kendisini felakete atıyor.
Üstelik sevmediği kişinin günahlarını alıp,
yerine kendi sevaplarını ona veriyor.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta