Nerelerdesin beni hasetine mahkum eden
Bırakıp giden sevgili nerelerdesin söyle
Benim için verdiğin hüküm çok ağır
Ellerime kelepçeler taksalar umursamazdım
Karanlık hücrelere atsalar acımazdı içim
Hasretin ölümdür bana yokluğun zulüm
Sen gideli sanmaki gülüyor bu yüzüm
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel bir şiirdi,kutluyorum.
Vuslatı göreyim de bu can öyle tükensin************
Gözlerim seni son kez olsun bir daha görsün
Ecelim gelecekse varsın o zaman gelsin...
............harika bi şey...Nasıl sevmiş yürek...bi bakarmısınız nasılda çırpınmış.Valla fazla yoruma gerek yok...Mükemmel bir şiir olmuş Sezen hanım...İnsanın içine işliyor.Alkışlayarak tam puanı sayfana asıyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta